HomeAfaceriAgentie de marketing pe Internet sau agentie de publicitate?

Agentie de marketing pe Internet sau agentie de publicitate?

by David Rus
0 comment648 views

Bugetele se muta din ce in ce mai mult in marketingul digital. Mecanismele, instrumentele si abilitatile sunt complet diferite. Acest lucru este exact ceea in ce agentiile de marketing pe internet se specializeaza. Pentru multe companii, acest lucru ridica intrebarea: Agentie de publicitate clasica, sau e mai buna o agentie de marketing pe Internet?

Agentia de publicitate vs agentia de marketing pe internet. Care este diferenta?

O agentie de publicitate iti ofera servicii de publicitate si comunicare in afaceri. Cele mai multe dintre ele sunt bine-cunoscute mass-media, metode si activitati de marketing.

Agentiile de publicitate clasice sunt de obicei specializate in asa-numitele „deasupra liniei”, adica direct recunoscute, publicitate. Asta inseamna ca vin cu masuri de publicitate in mass-media clasica, cum ar fi:

  • Imprimare (Ziar & Reviste)
  • Radio si Televiziune
  • Out-of-home (Publicitate in aer liber, cum ar fi postere)
  • Cinema

In schimb, o agentie de marketing pe internet lucreaza in principal cu „sub-the-line” masuri de publicitate. Deci, cu mijloace de marketing care nu au loc in mass-media clasic si, prin urmare, sunt, de obicei, mai personale si orientate pe:

  • Search Engine Publicitate
  • Social Media Marketing
  • Optimizarea motorului de cautare
  • Direct Marketing

Zonele speciale ale unei agentii de marketing pe internet

Sa vedem ce este mentionat pe Wikipedia in acest moment, referitor la acest topic. Se spune:

„O agentie de internet (cunoscuta si ca agentie web) este o companie specializata in servicii care preia conceptia, proiectarea, programarea si intretinerea site-urilor web, blogurilor si a altor canale de comunicare digitala in numele clientilor.”

O agentie de marketing pe internet dezvolta servicii online orientate spre marketing si concepte de afaceri. Si, de obicei, are grija si de implementarea lor profesionala.

Totusi, exista agentii de web design care s-au concentrat pe proiectarea si programarea site-urilor web personalizate ale companiei si a sistemelor de magazine.

O agentie de marketing pe internet, prin urmare, a inclus cunostinte de specialitate si, de asemenea, instrumentele necesare si software-ul in uz pentru a oferi sprijin profesional la fel ca o agentie de web design. Si inteleg regulile si mecanismele internetului si retelelor sociale.

De regula, agentiile de publicitate clasica nu au aceasta abilitate specializata, experienta de proiect asociata si software-ul special necesar.

Avantajul masurilor de publicitate si marketing pe internet este abordarea mai directa, personala si specifica grupului tinta pentru clienti, costurile mai mici spre deosebire de mass-media.

Gama de servicii in domeniul marketingului pe internet este mare. Si devine din ce in ce mai mare in fiecare zi

Diferentele dintre o agentie de publicitate clasica si o agentie de marketing pe internet sunt, prin urmare, foarte mari.

In lumea de astazi, in cazul in care majoritatea clientilor dumneavoastra se informeaza online si, de asemenea, cumpara de pe internet, trebuie sa se ocupe, prin urmare, cu o strategie de marketing pe internet adecvata pentru compania dumneavoastra.

Pentru toate aceste lucruri, este mai bine sa alegeti o agentie specializata pe internet. Agentia de publicitate clasica este cu siguranta cea mai buna alegere pentru activitatile de marketing in mass-media clasica, cum ar fi printul, brosura si afisele.

related articles