HomeAfaceriCum se masoara succesul afacerii mele?

Cum se masoara succesul afacerii mele?

by David Rus
0 comment112 views

La inceputul pandemiei, multe afaceri si-au inchis portile, iar altele au reusit sa supravietuiasca adaptandu-se la o schimbare accelerata a obiceiurilor de consum. Strategiile si planurile de afaceri s-au schimbat pentru a asigura supravietuirea afacerii, iar valorile au devenit mai importante ca niciodata; Din acest motiv, astazi ne-am asumat sarcina de a va impartasi parametrii necesari pentru a sti daca afacerea dvs are succes.

Cresterea afacerilor este vazuta cu optimism

Intr-un interviu recent, Salim Bitar, vicepresedinte al Intreprinderilor Mici si Mijlocii la Global Commercial Services pentru American Express, a exprimat ca, conform studiului sau Global Business Spending Indicator „Europa are pana la 83% optimism in reactivarea economica in urmatoarele 12 luni”.

Acest lucru ne spune ca exista asteptari mari de a proiecta afaceri cu o crestere buna pe parcursul anului 2022, dar pentru a ne asigura ca pasii pe care ii luam pentru afacere sunt eficienti, este necesar sa avem un set de obiective de afaceri si comerciale care trebuie masurate.

Exista anumite matrici adecvate fiecaruia dintre aceste procese si, obtinand rezultatele acestora, vei putea imbunatati aspecte esentiale atat ale afacerii, cat si ale proceselor tale de vanzari, cu scopul de a mentine o crestere constanta.

Cateva valori de afaceri

Una dintre principalele probleme pe care le au unii proprietari de afaceri este ca nu stiu clar ce se intampla cu diferitele aspecte ale proiectului lor si incotro merg. Solutia consta in celebra „masurare”. Da, trebuie sa masori totul: veniturile tale, cheltuielile tale, progresul obiectivelor tale, numarul de urmaritori pe retelele de socializare etc.

Masuratorile ofera date exacte despre situatia reala a afacerii tale pe zone, iar cunoasterea acestor informatii este ceea ce iti permite sa corectezi calea si sa actionezi la timp pentru a-ti atinge cu usurinta obiectivele; Prin urmare, aici va impartasim cateva valori axate pe afacerea dvs. pe care le puteti aplica:

  • La inceputul anului, stabiliti obiective de vanzari si, luna de luna, masurati modul in care progreseaza actiunile stabilite de acest departament pentru a le atinge. Acest lucru va va permite sa luati decizii consecvente si la timp;
  • Comparati veniturile reale cu sumele facturate. Daca conturile sunt in regula, aveti linistea sufleteasca ca nu vor exista surprize neasteptate;
  • Masurati si urmariti toate miscarile fluxului dvs. de numerar. Acest lucru va va anunta cand exista excese si cand sa limitati utilizarea acestuia;
  • Comparati bugetele dvs. cu cheltuielile reale. Realizarea unei analize constante a acestui aspect va va permite sa observati si sa optimizati alocarea de noi bugete in anul urmator;
  • Interesati-va din timp referitor la preturi infiintare firma;
  • Determinati care este costul de achizitie al fiecarui client nou si comparati-l cu cheltuielile dvs. de marketing, precum si cu ce se indreapta spre reducerile si promotiile dvs;
  • Descoperiti zone de oportunitate in procesul dvs. de vanzari, comparand numarul de oferte pe care le-ati prospectat cu cele care s-au incheiat;
  • Determinati valoarea pe viata a clientului dvs. analizand relatia dintre timpul pe care il petrece cu dvs., frecventa cu care cumpara de la dvs. si sumele platite;
  • Analizati orele dedicate cresterii afacerii in fiecare zona.

Dupa cum puteti vedea, planificarea si analiza financiara sunt secretul IMM-urilor pentru a mentine o crestere constanta. Obisnuiti-va sa masurati in mod regulat tot ce are legatura cu afacerea dvs. si acest lucru va va aduce informatii nepretuite care va vor permite sa actionati rapid, sa va atingeti obiectivele de afaceri si sa va cresteti vanzarile.

related articles