HomeAfaceriCe avantaje poti obtine de la un sistem de chat online pentru clienti?

Ce avantaje poti obtine de la un sistem de chat online pentru clienti?

by David Rus
0 comment492 views

Un chat live este un instrument optim pentru reducerea ratelor de abandonare a achizitiilor si transformarea navigarii in conversii de vanzari motiv pentru care el este inclus in gama de servicii de customer care.

Integrati chat-ul live cu software-ul CRM pentru a deschide mai multe oportunitati pentru ca echipa dvs. de vanzari sa urmareasca in continuare si sa imbunatateasca sansele de conversie.

Conversii de vanzari – software-ul de asistenta pentru clienti live chat are puterea de a prelua confuziile pe care le resimt adesea clientii, precum preturi, detalii despre produs si cresterea conversiilor de vanzari.

Integrati chat-ul live cu instrumente CRM, astfel incat echipa dvs. de vanzari sa poata urmari perspectivele si sa imbunatateasca conversia.

Utilizati chat-uri pentru colectarea informatiilor pentru vizitatori, astfel incat conversatia sa poata fi inceputa cu clientii pe baza cererilor anterioare sau in asteptare. Este apreciat de clienti si ii face sa simta ca va pasa de ei si acest lucru mic ajuta la oferirea unei experiente mai bune pentru clienti.

Chatul live ofera asistenta inteligenta

Canalul de asistenta pentru clienti live chat ajuta la furnizarea de servicii de asistenta inteligenta clientilor si creste sansele de vanzare. Serviciile reduc timpul total de raspuns al clientilor si ofera rezolutii eficiente.

Asadar, unele dintre modalitatile de a oferi asistenta inteligenta pentru clienti sunt:

  • Automatizarea fluxului de lucru – Puteti automatiza sarcinile si procesul de lucru obisnuit pentru a creste productivitatea si eficienta operationala a intreprinderii pentru a lua rapid decizii de afaceri.
  • Traversare inteligenta –  Cu o rutare avansata, puteti imbunatati performantele chat-ului live pentru agentii si echipele dvs. Oferiti vizitatorilor site-ului dvs. o experienta mai buna distribuind chat-urile in mod inteligent intre membrii echipei dvs.
  • Managementul departamentului – puteti face ca vizitatorii site-ului dvs. sa se conecteze cu departamentele potrivite pentru o performanta eficienta. Puteti distribui corect chat-urile pe diferite echipe si puteti rezolva rapid intrebarile.
  • Cozi – Timpul de coada ajuta intreprinderile sa stabileasca timpul de asteptare specific in functie de disponibilitatea chaturilor si agentilor, astfel incat clientii sa inteleaga mai bine timpul tipic de raspuns.

Deoarece automatizarea devine din ce in ce mai raspandita in aplicatiile de afaceri din toate industriile, implementarea unora dintre informatiile de mai sus face cu siguranta chatul tau live ca cel mai performant canal de asistenta pentru clienti.

Utilizarea chat-ului live pentru afacerea dvs. va ajuta sa oferiti mai mult sprijin clientilor dvs. prin imbunatatirea primei rezolutii de contact si pastrarea clientilor.

Chatul live cu caracteristicile sale de asistenta inteligenta accelereaza cresterea afacerii economisind costuri si timp suplimentar.

Oferirea de asistenta in aplicatie, chiar in interiorul site-ului web sau al aplicatiei mobile, este o modalitate puternica de a angaja clientii in mod eficient si de a oferi o asistenta mai buna pentru clienti. Daca sunteti o firma Saas, este obligatoriu sa oferiti asistenta in aplicatie clientilor dvs., deoarece acestia cauta probabil asistenta atunci cand se afla in interiorul produsului dvs. 

Localytics spune ca mesajele din aplicatie stimuleaza implicarea de 3 ori. Asistenta integrata in aplicatie ajuta la o conversatie unica cu clientul.

related articles