„Numai apeluri de urgenta” este o problema destul de comuna pentru multe dispozitive Android. Aflati cum sa abordati acest lucru pe un Xiaomi Pocophone F1, care este unul dintre cele mai populare telefoane mobile Xiaomi, urmand sugestiile noastre de mai jos.
Cum sa remediati Xiaomi Pocophone F1 Bug „Numai apeluri de urgenta”
„Numai apeluri de urgenta” poate sa nu fie deloc o eroare. Uneori, este un indicator al unei probleme de retea in curs si nu neaparat o problema de dispozitiv. Va recomandam cu toate acestea, sa incercati mai jos depanarea dispozitivului.
Reporniti dispozitivul
„Numai apelurile de urgenta” pot fi uneori rezultatul unei erori de retea. In cele mai multe cazuri, se intampla daca semnalul dintr-o anumita zona este slab, asa cum este indicat de barele de semnal slabe de pe dispozitiv. Daca continua sa afiseze doar „Apeluri de urgenta” intr-o anumita zona sau in timpul unui anumit interval de timp intr-o zi, este posibil sa nu existe deloc o problema a dispozitivului.
Este cel mai probabil un indiciu ca va aflati intr-o locatie slab acoperita de semnal. Pentru a vedea daca puteti forta dispozitivul sa atinga semnalul, luati in considerare simularea efectelor unei tractiuni a bateriei. Multi utilizatori au incercat acest lucru ai au determinat astfel ca telefoanele lor sa obtina semnal mai bine dupa aceea.
Tot ce trebuie sa faceti este sa apasati si sa mentineti apasat butonul de pornire si butonul de reducere a volumului timp de 15 secunde sau mai mult. Daca telefonul dvs. are apoi semnal bun, atunci problema a fost rezolvata, dar daca nu, incercati sa faceti aceeasi procedura de cateva ori. Daca inca nu raspundeti, incercati urmatorul truc:
- Apasati si mentineti apasat mai intai butonul de volum si nu va lasati.
- Apasati si mentineti apasata tasta de pornire in timp ce tineti apasat butonul de reducere a volumului.
- Mentineti ambele taste apasate timp de 15 secunde sau mai mult.
- Daca inca nu raspunde cerintelor dupa acest lucru, atunci incercati procedura urmatoare.
Stergeti partitia din cache
Sistemul de operare Android utilizeaza o memorie cache speciala numita cache de sistem pentru a incarca aplicatiile rapid, precum si pentru a face alte sarcini in mod eficient. Uneori, acest cache poate fi corupt sau poate fi depasit de situatie, ceea ce duce la tot felul de erori.
Pentru a va asigura ca telefonul dvs. are o memorie cache buna, doriti sa stergeti partitia din cache o data la cateva luni. Acest lucru este usor de facut si nu va dura nici un minut. Iata cum se face:
Opriti-va telefonul. Asta e important. Nu puteti porni in modul recuperare daca telefonul dvs. este pornit cand apasati combinatiile de butoane hardware de mai jos.
Porniti in modul de recuperare cu acesti pasi:
- Apasati butoanele Volum Down si Power si tineti-le impreuna.
- Dupa ce apare meniul sau logo-ul de pornire, eliberati butoanele.
- Alegeti modul de recuperare si intrati in el.
- Ar trebui sa fiti intrat in modul de recuperare.
- In modul de recuperare, atingeti Stergeti partitia din cache.
- Efectuati aceasta actiune urmand instructiunile de pe ecran.
- Dupa ce ati terminat, iesiti din acest mod.
Reintroduceti cartela SIM
Uneori, scoaterea fizica a cartelei SIM de pe dispozitiv poate rezolva problemele de retea. Daca inca nu ati incercat acest lucru, asigurati-va ca faceti si acest lucru, dureaza cateva secunde. Pe telefoanele GSM, introducerea unei cartele SIM configureaza automat APN-ul si alte setari celulare. Daca exista o eroare de retea necunoscuta care cauzeaza problema, acest pas de depanare poate fi util.
Inainte de a scoate si a reintroduce cartela SIM, asigurati-va ca telefonul este oprit. Acest lucru inseamna sa evitati ca unele date din retea sa fie corupte.
Verificati daca exista actualizari
In mod implicit, dispozitivul dvs. ar trebui sa descarce automat actualizarile sistemului, dar in cazul in care schimbati acest lucru, asigurati-va ca le verificati in mod regulat, in special in acest moment. Unele probleme de retea pot fi remediate doar prin modificarea unor coduri. Daca pana acum nu a functionat nimic, asigurati-va ca actualizati Androidul si toate aplicatiile.
Resetare din fabrica
Stergerea telefonului poate parea drastica, dar este un pas necesar de depanare daca nu s-a schimbat nimic in acest moment. Revenirea la setarile prestabilite ale dispozitivului dvs. poate fi singura modalitate de a va ajuta in acest moment. Asigurati-va ca creati o copie de rezerva a tuturor datelor dvs. inainte de timp. Daca nici astfel nu se remediaza problema, duceti telefonul la service.