HomeAfaceriDe ce serviciile de live support sunt foarte importante pentru succesul online?

De ce serviciile de live support sunt foarte importante pentru succesul online?

by David Rus
0 comment592 views

Ce este atat de special la utilizarea widgeturilor live chat pentru asistenta? Pare intuitiv ca puteti folosi e-mail si telefon pentru asta. Ei bine, chat-ul in direct bate email-ul in termeni de viteza.

Puteti oferi ajutor mult mai rapid unui client care se afla pe site-ul dvs. chiar acum. Cu toate acestea, telefonul poate fi la fel de rapid. Ceea ce telefonul nu va poate oferi ca instrument de asistenta este eficienta. Cand a fost ultima data cand ati putut tine sase conversatii telefonice in acelasi timp?

Cu chat-ul live, nu este chiar asa de neobisnuit. Un agent cu experienta ar trebui sa poata face fata acestei conversatii de chat intr-un mod cat mai natural posibil.

Din acest motiv se recomanda contactarea unei firme asa cum este LiveSuport.ro pentru a gestiona si mai bine chaturile pe care le aveti. Nu este greu sa faceti asta si cu siguranta veti reusi sa obtineti cea mai buna interactiune cu clientul.

Uneori, chat-ul live poate fi chiar mai rapid decat telefonul, deoarece nu pierdeti timp in partea „intalnire si salut” a conversatiilor. Un client trebuie sa dea un simplu clic pe chatul live si sa tasteze o intrebare pentru a obtine un raspuns. Si daca au de-a face cu un agent cu experienta, care foloseste instrumente precum raspunsurile de tip standard, pot avea raspunsul cu adevarat rapid.

Influenta asupra vanzarilor

In afara de asistenta, cealalta utilizare principala pentru chat-ul live sunt vanzarile online. Si este de mare ajutor, deoarece 62% dintre clienti spun ca ar cumpara mai multe daca este disponibila o optiune de chat. Chatul live pe site-ul dvs. va poate ajuta vanzarile in mai multe moduri.

In primul rand, veti obtine abilitatea mentionata mai sus de a vedea pe toata lumea pe site-ul dvs. web . Si la toti cei de aici ma refer la oamenii care ar putea sa cumpere ceva de la tine. De exemplu, puteti vedea exact cine se uita la paginile dvs. de produse.

Daca observati ca cineva sta mult timp mergand inainte si inapoi intre doua produse similare, nu veti mult efort pentru a incepe o discutie cu ei si a-i ajuta sa faca o alegere. Cea mai buna parte a aspectului de monitorizare a site-urilor cu ajutorul chat-ului live este ca acesta poate fi automatizat.

Daca agentul de live suport vede cine este interesat sa cumpere, poate incepe un chat cu acest tip de vizitator in mod automat. De exemplu, daca majoritatea vanzarilor provin de la persoane care petrec mai mult de 5 minute pe paginile de produse, puteti incepe automat o discutie cu acestea si va puteti mari sansele de a face o vanzare.

In al doilea rand, puteti utiliza chat-ul live ca instrument de generare de conversii. Pana la urma, realizarea vanzarilor nu inseamna doar conversia potentialilor clienti care sunt gata sa cumpere chiar acum, ci si despre gasirea clientilor care ar putea cumpara in viitor. De fiecare data cand cineva incepe un chat, trebuie sa furnizeze un set de detalii personale, cum ar fi numele si e-mailul, care pot fi utilizate ulterior pentru email marketing.

related articles