Apple este unul dintre cei mai renumiti producatori de telefoane mobile inteligente de pe piata, insa cu toate acestea, si dispozitivele sale pot intampina diferite probleme de functionare, iar in continuare vom discuta despre iPhone X si problemele sale, datorita carora poate ajunge in service.
1. iPhone X nu se va incarca, se incarca lent sau incarcarea fara fir nu functioneaza
Cativa oameni au avut probleme cu incarcarea iPhone X. Subiectele de pe forumul de asistenta Apple descriu iPhone X ca fiimd un smartphone care refuza sa se incarce, care are incarcarea lenta sau incarcarea wireless nu functioneaza corect.
Posibile remedieri:
De mentionat este faptul ca mai intai de toate trebuie sa va asigurati ca defectiunea nu apartine cablului de incarcare, incarcatorului sau incarcatorului wireless, asa ca incepeti prin testarea acestuia cu un alt dispozitiv sau testati iPhone X cu un alt incarcator.
Daca aveti o carcasa pe iPhone X, scoateti-o si testati din nou pentru a va asigura ca carcasa nu interfereaza cu incarcarea intr-un fel.
Incercati sa resetati iPhone-ul X oprindu-l si pornindu-l din nou sau fortati-l sa reporneasca. Acest lucru poate rezolva cel putin temporar problemele de incarcare.
Daca problema persista, mergeti cu telefonul intr-un service gsm. Este posibil sa aveti nevoie de un nou port de incarcare sau de o alta solutie hardware.
2. Problema: GPS-ul nu functioneaza corect
Se pare ca oamenii se plang de GPS de pe iPhone X de ceva vreme. Exista mai multe forumuri pe care apar tot felul de comentarii ale utilizatorilor de iPhone X, care se plang de aceasta problema.
Posibile remedieri:
Incepeti din Setari> Confidentialitate> Servicii de localizare si asigurati-va ca este activat acest serviciu, si ca orice aplicatii cum ar fi Google Maps, care necesita acces la datele de locatie, au acces.
Deschideti App Store si verificati in sectiunea Actualizare pentru a va asigura ca toate aplicatiile cu care ati avut probleme sunt complet actualizate.
Accesati Setari> General> Actualizare software si asigurati-va ca aveti cea mai recenta actualizare iOS.
Incercati sa activati si sa dezactivati din nou modul Avion. Puteti face acest lucru prin intermediul pictogramei avionului din Control Center sau accesand Setari> Mod avion.
Accesati Setari> General> Resetare si alegeti Resetare locatie si confidentialitate.
Daca nimic nu a functionat pana acum, puteti incerca o resetare din fabrica. Doar asigurati-va ca faceti primul backup. Este timpul sa contactati serviciul de asistenta Apple sau sa va indreptati catre un service gsm cu telefonul.
3. Problema: Ecranul tactil nu raspunde sau atingerea fantomelor
Mai multi proprietari de iPhone X au ajuns sa se confrunte cu probleme ale ecranului tactil care pare sa duca la reactia ecranului fara a fi atins si, uneori, la un ecran care nu raspunde la atingere corect.
Exista mai multe subiecte pe forumul de asistenta Apple despre aceste probleme, iar Apple a recunoscut ca unele afisaje iPhone X „pot avea probleme tactile din cauza unei componente care ar putea esua pe modulul de afisare”.
Solutie:
Contactati asistenta Apple sau mergeti cu telefonul intr-un service gsm, pentru ca specialistii sa se ocupe de remedierea problemei.
Cu toate acestea, cele mai multe telefoane iPhone X care ajung intr-un service gsm, necesita o inlocuire display iPhone X. In majoritatea cazurilor, problema este cauzata de neglijenta utilizatorilor care nu si-au protejat dispozitivele cu o folie de protectie de sticla, si cu o husa compatibila.
Acestea sunt accesorii care pot sa protejeze ecranul iPhone X atat impotriva murdariei, cat si impotriva prafului si a socurilor mecanice. De aceea, utilizatorii nu trebuie sa neglijeze echiparea telefoanelor pe care le detin, cu asemenea accesorii pentru protectia dispozitivelor.