Reductoarele trenului pendul din seria DPs sunt special concepute pentru a fi instalate direct pe axa masinii cu care se opereaza lucrarea.
Ele sunt, de asemenea, utilizate de obicei in cazul in care optiunea de a pregati o baza pentru a putea sprijini captura reductorului, nu este posibila. Acest tip de reductoare de tren pendul atarna de axa masinii fiind suportul sau de tip pendul.
Pentru a putea efectua acest ansamblu, este posibil sa se monteze un brat de tensionare care amortizeaza pornirea.
Transmisiei de intrare, de obicei scripeti, ceea ce mentine tensiunea transmisiei constanta intotdeauna. Reductorul are unele capturi pregatite sa insurubeze reductorul la masina in sine.
Reductoarele de tren pendul din seria DPS sunt fabricate cu un tren de viteze. Dimensiunile sunt de 15, 25 si 30 osciland axele lor goale de la 25 mm la 45 mm.
Caracteristici constructive
Reductoarele de viteza din seria DPS sunt formate dintr-un tren de viteze (DPS-15 si DPS-25).
Carcasele sunt construite din fonta gri GG-25 pentru toate dimensiunile reductorului, ceea ce ii confera un comportament imbatabil la oboseala, vibratii sau orice alt tip de regres pe care nu il putem evita in ansamblu.
Arborii de evacuare sunt construiti din otel F-1140 si arborii de admisie din otel F-1540 cimentati (duritate 58-60 Rockwell C).
Pentru dimensiunile DPS-15 si DPS-25, restul angrenajelor sunt construite din otel F-1270. Confera reductorului performante ridicate si un nivel scazut de zgomot.
Are rulmenti de inalta calitate si un finisaj cu grund EPOXI (doua componente) si finisaj EMAIL.
Motoare de reducere a lubrifierii
Lubrifierea acestui tip de reductoare este permanenta si este incorporata din fabrica, cu uleiuri rafinate de inalta calitate, adaugate in special cu produse antioxidante, anti-uzura, cu Fe, Cu si protectii din aliaj, cu nivel de calitate CLP DIN 51517-3, FZG nivel 12, AP GL-4, US 224, AGMA 250-04; deci nu are nevoie de intretinere.
Intretinere
Acest tip de reductor este prevazut cu lubrifiere permanenta, asa ca nu are nevoie de intretinere manuala. Vezi reductoare pendulare cu montaj pe ax M-P-RVF!
Ce mai gasesti pe AllIndunstrial.ro?
Benzi transportatoare
Benzile transportoare impreuna cu transportoarele cu role au o functie fundamentala pentru transferul eficient al tuturor tipurilor de materiale sau marfuri in cadrul unei fabrici de productie, al unui depozit industrial sau al oricarei companii de logistica.
Ce sunt benzile transportoare si cum functioneaza?
Benzile transportoare, numite si transportoare cu banda, sunt utilizate pentru a muta marfuri si produse care necesita o mai mare stabilitate sau care, datorita dimensiunii sau caracteristicilor lor, nu pot fi transportate cu transportoare cu role.
Benzile pot actiona, de asemenea, ca puncte de prelucrare din care sa opereze pe articolele sau produsele care sunt mutate.
Functionarea unei benzi transportoare consta in miscarea unui suport fizic continuu, a curelei, montata pe platforme de dimensiuni variabile si care poate avea diferite tipuri de accesorii (aparatori laterale, opriri, deviatoare, balustrade, roti si alte tipuri de accesorii pneumatice sau mecanice).
Viteza si capacitatea de incarcare vor depinde atat de caracteristicile materialului care urmeaza sa fie mutat (praf, cereale fine, ambalaje etc.), cat si de tipul benzii transportoare.
Desi principiul sau de baza de functionare poate parea simplu (miscarea unei benzi datorita rotatiei tobelor sau a scripetilor care, la randul lor, sunt actionate de un motor); sistemul unei benzi transportoare utilizate in industrie este mult mai complex si implica o dezvoltare tehnologica importanta, cu aplicatii tehnice cu adevarat inovatoare.
Incepem prin a descrie componente de baza…
- Banda
Unul dintre principalele materiale utilizate este tesatura cauciucata, dar ele pot avea o compozitie foarte variabila, derivata in principal din cauciuc. Putem gasi, de asemenea, benzi modulare din plastic, realizate din poliester, PVC, poliamida, acetal, etc. Acest lucru face posibila detinerea de benzi transportoare pentru o mare varietate de utilizari.
In compozitia sau structura centurii, numarul de straturi si diferitele calitati ale acoperirii pot varia in functie de utilizarea lor in fiecare tip de industrie (rezistenta la foc, uleiuri si grasimi, substante chimice, rezistenta la tensionare, alunecare etc.).
De asemenea, benzile pot varia in latime si grosime in functie de capacitatea de incarcare. Benzile pot fi, de asemenea, fabricate cu diferite culori sau desene (dungi sau marcaje) pentru a ajuta la automatizarea proceselor;
Transmisie: tamburi si motor
Tobe sau scripeti
Tamburii sunt rolele care, prin rotatia lor, determina avansarea benzii datorita frecarii acestei pe ele (transmisie cu banda) sau prin actiunea pinioanelor si a benzilor dintate (transmisie in lant).
Intr-o schema generala de transmisie a unei benzi transportoare cu banda, avem in calcul ca miscarea sa fie generata in tamburul de conducere la care va fi conectat motorul.
Motor
In functie de locatia tamburului de actionare, putem gasi motorizare in motorizarea capului sau a partii frontale si centrale. Puterea si caracteristicile motorului vor depinde de tipul de banda transportoare si de utilizarea acesteia.
De asemenea, capacitatea de automatizare a functionarii sale va fi un aspect foarte important in unele sisteme de productie.